Ως προς τους χώρους πώλησης, στόχος ήταν να ενσωματωθούν στον εκθεσιακό χώρο, χωρίς να αποτελούν ξεχωριστό τμήμα. Αυτό επιτεύχθηκε με τη χρήση διαχωριστικών καρέ αλουμινίου, ένα ακόμη σημαντικό αρχιτεκτονικό στοιχείο που διαμορφώνει τους διαχωρισμούς.
Άλλη μία αρχιτεκτονική πρόκληση του έργου ήταν ο συνδυασμός του showroom του καταστήματος με τα γραφεία της εταιρείας. Στόχος ήταν να μπορούν να συνυπάρξουν τα δύο αυτά στοιχεία πετυχαίνοντας μια αισθητική και λειτουργική αλληλεπίδραση, επικοινωνώντας παράλληλα στον χρήστη τη βασική φιλοσοφία της Gruppo Cucine.
Μεγάλη έμφαση δόθηκε στο να δημιουργήσουμε έναν ξεχωριστό χώρο εμπειρίας τόσο για τον πελάτη, όσο και για τον επαγγελματία αρχιτέκτονα που τον επισκέπτεται. Θέλοντας ο εκθεσιακός χώρος να ξεπερνά τα συνηθισμένα, δημιουργήσαμε ένα ευχάριστο και ζεστό περιβάλλον το οποίο λειτουργεί ταυτόχρονα με απλό και δημιουργικό τρόπο για τον επισκέπτη. Έτσι το κατάστημα λειτουργεί ως ένας χώρος φιλοξενίας, στον οποίο ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να δει τα προϊόντα σε ένα περιβάλλον που αισθάνεται οικεία, όσο το δυνατόν πιο κοντά στο πραγματικό που θα βιώνει, έτσι ώστε να μπορεί να κάνει την κατάλληλη επιλογή.